Boost din digitale karriere med gratis kompetenceseminar



By Lisa Svane Baltzer Parsberg       February 15, 2017 at 02:21:22 PM



På IAA´s gratis kompetenceseminar, kan du få viden om, hvilke krav virksomhederne stiller til fremtidens medarbejdere, og hvad du konkret kan gøre for at komme foran i køen til de bedste jobs.


Digitaliseringen har på få år helt forandret den måde, kunder køber på. Det betyder, du skal oplære nye kompetencer og anvende andre værktøjer. En stor analyse fra The Economist viser, at vi er tvunget til at lære igennem hele vores karriere. Ellers bliver vores hjerne og praktiske formåen på arbejdspladsen simpelthen forældet. Læs artiklen her.


I dag er artificiel intelligence og robotter med til, at vi er på vej ind i en Education Revolution.


Det er afgørende for virksomheder at sikre, at marketingmedarbejderne løbende får en omfattende opkvalificerende efteruddannelse og træning i ”nutidens” best practice” marketingteknikker. Med teoretisk afsæt, men endnu vigtigere praktiske egenskaber.


Hastigheden og kompleksiteten er vokset voldsomt inden for marketingdisciplinen – men omvendt også blevet både sjovere og mere udfordrende, mener vi hos IAA. Det betyder bl. a., at du nu skal besidde kompetence inden for:





  • Måling af ROI på marketingaktiviteterne igennem realtids dashboards




  • Være i stand til at opstille relevante og målbare KPIer på tværs af kontaktpunkter




  • Anvende nye effektive marketingværktøjer inden for SoMe, retargeting, m.m.




  • Effektivisere og rationalisere arbejdsgange med rette kompetencer




  • Udvikle og eksekvere den digital strategi




  • Optimere budgetallokeringen til (måske) helt nye kanaler




  • Samarbejde på tværs af andre afdelinger og governance struktur






Åbent kompetenceseminar


Odense torsdag 16. marts 2017 - klokken 08.45 - 11.00


København fredag 17. marts 2017 - klokken 08.45 - 11.00


Aarhus tirsdag 21. marts 2017 - klokken 08.45 - 11.00





Program 


08.45 – 09.00   Tilmelding og registrering


09.00 – 09.55   Krav til fremtidens succesfulde digitale marketingmedarbejder

Marketingdisciplinen har undergået en voldsom transformation inden for de seneste par år. I dette indlæg får du viden om effektivteten af en række af de nyeste kanaler, teknologier og metoder i forhold til, hvad der var muligt for bare få år siden.





  • Hvordan udvikles den effektive digitale marketingstrategi?




  • Hvordan opstiller jeg KPIer?




  • Hvordan måler jeg de ønskede resultater?




  • Hvordan prioriterer jeg de forskellige kanaler ud fra brugerrejser?




  • Hvordan kan jeg arbejde med marketingdata og nye teknologi?




  • Hvordan arbejder jeg i praksis med kunden i centrum?




  • Hvordan vælger og briefer jeg mine bureauer og samarbejdspartnere mest effektivt?




  • Hvordan kan jeg købe effektivt ind i relevante kanaler?




  • Hvor går trenden hen om 1-2 år. Hvad skal jeg vide?




Du får gode konkrete eksempler på, hvad efteruddannelse kan betyde for dit arbejde med digital marketing og tilstedeværelse.


09.55 – 10.05   Pause og kaffe


10.05 – 10.50   Sådan opgraderer du din værdi på arbejdsmarkedet

Kravene er stigende og evigt forandrelige. Profilen for en marktingmedarbejder har på få år ændret sig markant – er du fulgt med? Vi gennemgår resultatet af en ny analyse, der viser, hvad du som minimum skal kunne i dag både ifht. strategiske og taktiske kompetencer. Herunder:





  • Hvad efterspørger virksomhederne hos marketingmedarbejderne?




  • Hvilken marketinguddannelse vil give dig mest værdi – vi gennemgår forskellene på kurser, korte og lange marketing efteruddannelser. Forskellen på en gennemgribende uddannelse og et kursus.




  • Hvordan kan du sikre, at uddannelsen leverer det ønskede resultat?




  • Gennemgang af IAA uddannelserne og internationale profil




 Vi har inviteret tidligere deltagere på en IAA uddannelse ind for at fortælle, hvad en faglig opgradering har betydet for dem.


10.50 -              Afrunding og spørgsmål


Tilmelding kan ske til Kristian Rasmussen på kr@lhe.softmatics.com/digital247-v3






Lisa Svane Baltzer Parsberg

Lisa er Journalist og editor hos Trendsonline. Trendsonline leverer relevant, aktuelt indhold og long-reads, der giver vores læsere et indblik personerne og forretningen bag et startup, vi skriver om startups med skaleringspotentiale og digital vækst samt og de tendenser, der opstår og udvikler sig i det danske startupmiljø. Vi tror på, at den uundgåelige digitalisering starter i mindre startups og spreder sig på tværs af alle industrier og brancher.

View all posts








Download Form

 

Verification