HomeInsights
Insights

Kundens forventninger er på sit højeste niveau nogensinde, hvilket stiller stadigt større krav til marketingafdelingens evne til at fastholde kunden.

Inklusivitets-paradokset i marketing. Kunderne forventer, at de bliver set og behandlet som individer af virksomhederne. Der er dog en risiko

Mens mennesker stadig er i førersædet med hensyn til strategi og kreativitet, kan maskiner analysere, behandle og levere personligt indhold

Nye generationer stiller større krav til personalisering og relevans. Ny research viser, at 91 % af forbrugerne foretrækker brands, der

Potentielle og eksisterende kunder tilskriver Thought Leadership langt højere værdi, end Thought Leaders selv gør. Ny, stor undersøgelse viser, at

Læs Accentures 19 digitale marketing trends for 2019, som din virksomhed skal være opmærksom på.

Beslutninger om Digital Transformation kræver stort mod og en stærk overbevisning om, at ens virksomhed også hører hjemme i den

Er det traditionelle digitale marketing bureau dødt? Et højhastighedstog kommer i disse dage brølende ned ad sporene med det formål

Ny analyse fra Altimeter Group og den indflydelsesrige analytiker Brian Solis, sætter fokus på de vigtigste forudsætninger for at få

Det kniber når danske virksomheder sammenligner sig selv med andre lande på nyere digitale vækstområder som kundedata, anvendelse af sensorer

Analysen af de succesfulde SMV'er viser, at fremsynethed, en vis portion risikovillighed og en velbegrundet tro i ledelsen på, at

I Danmark roser vi os for at være langt fremme med digitalisering. Det er vi også, når det handler om

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.