HomeSeneste
Seneste

Kundens forventninger er på sit højeste niveau nogensinde, hvilket stiller stadigt større krav til marketingafdelingens evne til at fastholde kunden.

Inklusivitets-paradokset i marketing. Kunderne forventer, at de bliver set og behandlet som individer af virksomhederne. Der er dog en risiko

Mens mennesker stadig er i førersædet med hensyn til strategi og kreativitet, kan maskiner analysere, behandle og levere personligt indhold

I 2016 åbnede IBM op og lancerede sin kvantecomputer på nettet, så alle og enhver kunne afprøve den. Den lille

Google Duplex er et godt eksempelt på hvordan AI kan bruges. Google Duplex er stort spring i udviklingen af kunstig

Nye generationer stiller større krav til personalisering og relevans. Ny research viser, at 91 % af forbrugerne foretrækker brands, der

Potentielle og eksisterende kunder tilskriver Thought Leadership langt højere værdi, end Thought Leaders selv gør. Ny, stor undersøgelse viser, at

Læs Accentures 19 digitale marketing trends for 2019, som din virksomhed skal være opmærksom på.

Beslutninger om Digital Transformation kræver stort mod og en stærk overbevisning om, at ens virksomhed også hører hjemme i den

Er det traditionelle digitale marketing bureau dødt? Et højhastighedstog kommer i disse dage brølende ned ad sporene med det formål

80% af videns-arbejdere har brug for øjeblikkelig adgang til information fra mange forskellige kilder, hvis de skal lykkes.

I takt med, at hastigheden af teknologiske forandringer øges dramatisk, forandres vores virksomheder og markedspladser sig.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.