HomeSeneste
Seneste

Med sin vægt på den menneskelige oplevelse repræsenterer den nye markedsføring et vendepunkt i mange virksomheders markedsføringsstrategi og markedsføring i

Af Ole Østergaard, adm. dir., Klean Digitalisering er forandring og innovation. Kernen i innovation er kreativitet. Lene Tanggard – professor i

Af Head of Social David Ledstrup, Marvelous – del af Mediabrands. Tag ikke fejl – introduktionen af 5G er ikke bare

Virksomheder navigerer dagligt i digitale trends, nye fænomener, og hvordan forbrugerne tænker og agerer. Det er en god hjælp at

Vi ser en dramatisk stigning i personer, der ”dis-connecter”, ”un-subcriber” og vælger at ”melde sig ud” for at skærme sig

Ny analyse fra Altimeter Group og den indflydelsesrige analytiker Brian Solis, sætter fokus på de vigtigste forudsætninger for at få

Kundens forventninger er på sit højeste niveau nogensinde, hvilket stiller stadigt større krav til marketingafdelingens evne til at fastholde kunden.

Inklusivitets-paradokset i marketing. Kunderne forventer, at de bliver set og behandlet som individer af virksomhederne. Der er dog en risiko

Mens mennesker stadig er i førersædet med hensyn til strategi og kreativitet, kan maskiner analysere, behandle og levere personligt indhold

I 2016 åbnede IBM op og lancerede sin kvantecomputer på nettet, så alle og enhver kunne afprøve den. Den lille

Google Duplex er et godt eksempelt på hvordan AI kan bruges. Google Duplex er stort spring i udviklingen af kunstig

Nye generationer stiller større krav til personalisering og relevans. Ny research viser, at 91 % af forbrugerne foretrækker brands, der

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.