HomeInsights
Insights

Thought Leadership er ikke en hurtig mirakelkur til din virksomhed. Men hvis du dedikerer ressourcer og viser vedholdenhed, så er

Grænsen mellem hvad der er ægte og hvad der er illusion er ofte sløret, og vi ser tit hvordan influencere

Af Ole Østergaard, adm. dir., Klean Digitalisering er forandring og innovation. Kernen i innovation er kreativitet. Lene Tanggard – professor i

E-HANDEL: Spritny B2B e-handelsanalyse fra DI Handel viser, at websalg medfører store gevinster. En af de største gevinster er, at

Med sin vægt på den menneskelige oplevelse repræsenterer den nye markedsføring et vendepunkt i mange virksomheders markedsføringsstrategi og markedsføring i

Potentielle og eksisterende kunder tilskriver Thought Leadership langt højere værdi, end Thought Leaders selv gør. Ny, stor undersøgelse viser, at

Teorien om Disruptive Innovation blev udviklet af ledende professor ved Harvard Business School, Clayton Christensen for mere end 20 år

Af Head of Social David Ledstrup, Marvelous – del af Mediabrands. Tag ikke fejl – introduktionen af 5G er ikke bare

Virksomheder navigerer dagligt i digitale trends, nye fænomener, og hvordan forbrugerne tænker og agerer. Det er en god hjælp at

En virksomheds rejse udi digital transformation er en ambitiøs rejse, hvor virksomhedens teams støder på et helt nyt sæt udfordringer

Mens mennesker stadig er i førersædet med hensyn til strategi og kreativitet, kan maskiner analysere, behandle og levere personligt indhold

Kundens forventninger er på sit højeste niveau nogensinde, hvilket stiller stadigt større krav til marketingafdelingens evne til at fastholde kunden.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.