HomeSeneste
Seneste

Grænsen mellem hvad der er ægte og hvad der er illusion er ofte sløret, og vi ser tit hvordan influencere

Af Ole Østergaard, adm. dir., Klean Digitalisering er forandring og innovation. Kernen i innovation er kreativitet. Lene Tanggard – professor i

E-HANDEL: Spritny B2B e-handelsanalyse fra DI Handel viser, at websalg medfører store gevinster. En af de største gevinster er, at

Med sin vægt på den menneskelige oplevelse repræsenterer den nye markedsføring et vendepunkt i mange virksomheders markedsføringsstrategi og markedsføring i

Marketingchefen har fået langt flere ansvarsområder, fx som digital strateg, innovatør, køber af rådgivningstjenester og teknologi.

Potentielle og eksisterende kunder tilskriver Thought Leadership langt højere værdi, end Thought Leaders selv gør. Ny, stor undersøgelse viser, at

Vi ser en dramatisk stigning i personer, der ”dis-connecter”, ”un-subcriber” og vælger at ”melde sig ud” for at skærme sig

Marketing i den digitale tidsalder er under konstant forandring. Nye strategier og teknologier ser dagens lys, mens andre brænder ud.

Af Head of Social David Ledstrup, Marvelous – del af Mediabrands. Tag ikke fejl – introduktionen af 5G er ikke bare

Virksomheder navigerer dagligt i digitale trends, nye fænomener, og hvordan forbrugerne tænker og agerer. Det er en god hjælp at

Digital transformation er for alvor kommet på agendaen i de danske ledelser og bestyrelser. Man har erkendt de store muligheder,

I 2016 åbnede IBM op og lancerede sin kvantecomputer på nettet, så alle og enhver kunne afprøve den. Den lille

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.

Download Form

 

Verification

Få vores nyhedsbrev leveret i din inbox.

 

TAK

 

Du vil snarest modtage en e-mail, hvor vi beder dig bekræfte din tilmelding.